Zümrüd-ü Anka’nın Yeni yaşı Günceli…

18 yıl önce Romanyada soğuk, buz gibi bir günde bir Anka kuşu ailesinin kalbini ısıtmak için doğmuş.. Sonra ana vatanı ılık Türkiye’ye gelmiş ve kalpleri ısıtmaya devam etmiş.. Büyümüş.. Okula gitmiş.. İlk aşkını, ilk nefretini yaşamış.. Yapayalnız kalmış.. Hatalar yapmış ama hatalarından ders alarak tekrar ayağa kalkmış.. Ama yalnızmış işte 😦

 Bir gün yalnız ve üzüntü dolu bir günde Mabushi Majo ailesi ona minik bir teklif sunmuş gel şu bizim kaynayan kazanda katkın olsun (ilk editörlük deneyiminden bahsediyor 😉 ) demiş Nurdish ablası, Eva senseisi eğitmiş onu… Ve Neobi-san yardımcı olmuş ona..

 Sonra çok sevgili ablası Misa-san gelip ona çok istediği bir mangayı bir süre çevirme fırsatı vermiş.. Yatta diyarında maceralara atılmış yeni dostlar edinmiş..

 Sonra bir bakmış en yakın arkadaşı Eva onu Aozora’ya çağırmış.. Light Noveller diyarının büyüsüne kapılmış Anka Kuşu..

 Ve Himitsu FanSub.. Yani animenin en gizemli diyarında.. Sevgili sırdaşı Eon, Mizuki, Buz, Witch, RinRin, Rump, Zentan başta olmak üzere bir sürü güzel arkadaş edinmiş..

 Şimdi de onlarla birlikte.. Yaşamaya ve gülümsemeye devam ediyor…

 Hikaye bitmiyor tabii ^^

Hayatta her anın değerini bilip, yarın ölecekmiş gibi yaşayın.. Bugün 18 yaşımı tamamladım.. Garip bir his mi? Yep! Garip bir his.. Ama özgürlük mü? Orası tartışılır 😉 Ama bildiğim tek şey var anın değerini bilmediğim o zamanlara inat anın değerini bilicem.. Çünkü bir yıldır böyle yapıyorum ve çok iyi arkadaşlar edindim.. Kim bilir bu yıl da büyüsünü getirir 😉

Bugünün günceline gelelim ^^

Hakuouki Movie 1-2 var..

Filmlerin sayfası: https://animeciejderha.wordpress.com/hakuouki-movie-1-ve-2/

Neden bu filmler diyceksiniz..

Beni animelere aşık eden 5 anime var..

  • Vampire Knight
  • Hakuouki Serisi
  • Hiro No Kakera
  • Ao No Exorcist
  • Naruto

İşte bu beşi.. Ne yazık ki öneride bulunsam da çevrilmemişti seriler.. Muhtemelen filmlerin özeti gibi durduğundan(!) ki öyle değil arkadaşlar ciddi farklar var ve ben gerçekten izlerken ve çevirirken yine ağlayacak gibi oldum.. Hakuouki beni ilk ağlatan ve mutlu eden animelerden biri umarım beğenirsiniz..

 Şimdi gelelim Movielerdeki emeğe..

Tek başladım çevirmeye ama birkaç kişisel sorun yaşayınca arkadaşlarım Rin ve Zentan çevirmemde büyük yardımda bulundular.. Hatta Zentan 2. Filmin neredeyse tamamını çevirdi.. Ben sadece kontrol bazı yerlerin çevirisi ve şarkı ayarlaması zamanlamasıyla uğraştım bu emeği için teşekkür ederim..

 1.Filmde ise Rin çok yoğun ve zor zamanlar geçirse de bana çeviride yardım etti ve tabii Zentan da.. İkisine de çok teşekkür ederim tek başıma çevirisini hayatta bitiremezdim..

 Ve encoddan söz etmeden olmaz.. Barış Abi-Türkanime Admin- ve Masqu’ya çok teşekkür ederim ^^

 Ve yanımda olan arkadaşlara teşekkür ederim.. Eva, Eon, Natsu, Sena ve diğer tüm arkadaşlarım hep beni gaza getirip güldürdüler.. Umarım hep birlikte oluruz.

Bir de Movie 2’nin şarkısını da bırakıyorum ki güzel bir anı olsun..

Aşağıdan büyüleyici gök yüzüne bakıyorum

Geride kalan canlı izlerin içinden

Artık sadece bir anı olmayan bir isim

Şu an dalgalanıyor

Bayrağın üstünde

Çırpınıyor kalbimde…

Hiç duraksama olmamış gibi

Kiraz yaprakları dans eder

Öğle karanlığı boyunca

Aceleyle koştum

Bu hayatsa,

değiştirilebilir üzüntü yerine…

Özlemle çağrılan bir aşk için

Sonsuza kadar seveceğim..

Ah, trajik hale gelse de

Tüm kuvvetimle…

Burada açık bir gökyüzü var mı?

Özlediğim insanların uzaktaki yerinde

Göz yaşlarımı siler, çağırırım

Kalan ışığın birleşimine doğru

Dağınık çiçekler arkamda kaldı..

Yarının tohumları gibi miler?

Mücadele zamanında, kederli hissettirse de..

Geleceğe ulaştırmak için

Bu inanç, bu özgürlük.

Devam edeceğime eminim

Evet, bu noktada her zaman

Ben de kaybolacağım

sonsuzluğa doğru…

Aşağıdan gök yüzüne bakıyorum

Sayısız gün üzerindeki bağlara yansıdı

Bu bir veda değil..

Çünkü…

Şimdiki bağımız, sonsuza dek..

Kalbimde olacak..

Kiraz çiçekleri bir kez daha

Bu yıl ülkemizde açıyor

Hatıra…

O günü terk etmiş düşen çiçekler

Yanıyor gibi görünüyor..

Aşağıdan büyüleyici gök yüzüne bakıyorum

İzleri alarak aşağıdan ayrılır

Artık sadece bir anı olmayan isim..

Şu an dalgalanan bayrakta..

Aşağıdan asla bitmeyen gök yüzüne bakıyorum

Sayısız gün üzerindeki bağlara yansıdı

Bu bir veda değil…

Çünkü…

(Şarkı Çevirisini Zentan’la iki ayrı çeviriyi harmanlayarak yaptık ve çok eğlenceliydi ^^ Umarım beğenmişsinizdir 😉 )

Zümrüd-ü Anka’nın Evi’nden Anka 🙂 Nam-ı diğer Ancaks 😉

Yorum bırakın