HoneyWorks -Boku ga Namae o Yobu Hi-

Şarkı: Boku ga Namae o Yobu Hi

Sanatçı: Mochita Souta (Seslendiren: Yuki Kaji)

Sana Adınla Seslendiğim Gün

Farkındayım gözlerimin her zaman sende olduğunun
Başkalarının ilgisini çeken göz alıcı bir ana karaktere benziyorsun
Erkek arkadaşın olmasam da kıskanıp duruyorum
Şu an bile belirsiz itirafıma bir cevap bekliyorum

***

Her zamanki gibi..
Gülümsüyorsun başkalarına doğal halinle
(Ben hâlâ) Konuşalım
(anlamıyorum) Seni dinleyeceğim
(aşkın ne olduğunu) Yeterince iyi olmadığım için mi?

***

Sadece izin veriyorum isminin dudaklarımdan dökülmesine
(Hayasaka Akari)
Baksana, sana yeniden aşık oluyorum
“O da nesi?” Şu an birlikte yalnızız
Uzatıyorum elimi yanağına
“Baksana, sana yeniden aşık oluyorum.”

***

Yürürken ışıklarla bezeli rengarenk cadde boyunca
Buldum sana uyacağını düşündüğüm bir atkı ve aldım onu
Erkek arkadaşın olmasam bile hediye edebilirim, değil mi sana?
Umutlarımı yükseltmiyorum
Sonunda eminim benden nefret edeceksin

***

Nereye bakarsam bakayım, bulamıyorum seni
Beklediğim gibi, yakışmıyoruz birbirimize
(Neredesin) Elveda..
(sen?) Tıpkı söylemek üzere olduğum şey gibi
(İzin ver ulaşayım sana) duyuyorum sesini
“Buldum seni!”

***

Sadece izin veriyorum isminin dudaklarımdan dökülmesine
(Mochizuki..kun)
Baksana, sana yeniden aşık oluyorum
“Bu sana”
Birbirimize aynı anda atkıları uzatan bize gülüyorsun ama
Fark ettim ellerinin titrediğini

***

Çok sessiz burası
Arıyorum konuşacağımız şeyi..
“Bunu mu seçtin?”
Gözlerim yumuşarken
“Teşekkür ederim”

***

Şu an, benim için, buradasın sen
“Ah doğru, sonra müsait misin?”
Koşarken tutun elimi ve çektin beni

***

Bizi ayıran aramızdaki boşluk..
..küçülürken yakınlaşıyoruz

***

(Bilmiyordum) İlk kez
(hislerini) nefes aldım
(senden önce) aşık olmak artık korkunç olmadığında

***

Sadece izin veriyorum isminin dudaklarımdan dökülmesine
Baksana, sana yeniden aşık oluyorum
“Bu da nesi?”
Alay ettin ve gülümsedin afacan bir suratla
Baksana, sana yeniden aşık oluyorum

***

İkimiz
el ele tutuşuyoruz
Cevap…

***

Video sonunda telefonda yazanlar:
“İyi geceler Souta-kun”
“İyi geceler”
“seni seviyorum.” -Göndermedi uyuyakaldı-

Gölge’den Not: Safım göndereydin ya mesajı!!!!

Gölge’den Not2: Noveli çevirirken neden olayların bu kadar boşluklu olduğunu düşündüm ancak sonra bana jeton düştü.

Novel MV’ler arasındaki boşlukları ve animedeki birkaç boşluğu dolduruyordu. Bence bu da hoştu * _ *

Bu ikilinin hikayesini anlatan novel çevirisine ulaşmak için: Tık

Videoyu izlerken sürekli “Kyaa” modundaydım :’)

Mochita-kun’un seslendirmeni Yuki Kaji’nin vocalinden dinlemeden önce şarkının bu versiyonunu dinlemiştim. Bu sebeple bunu da buraya bırakayım:

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Fenoman dedi ki:

    Bu seride son noktayı göstermemek için yemin etmişler sanırım 😀 Eline sağlık.

    Beğen

    1. Gölge dedi ki:

      Teşekkürler * _ * Evet çok sonraları gösteriyorlar TT Toplu şarkılarda vs.

      Beğen

Yorum bırakın