Ao no Exorcist 1. Açılış Şarkısı “CORE PRİDE”

Ao no Exorcist 1. Açılış Şarkısı “CORE PRİDE”

 

Şarkı: CORE PRİDE

Sanatçı: UVERworld

 

Gururun Özü

Dünyaya gelir, eğlenir her biri kendi yaşamında,

Keşfeder kafasında bir kara kutu… Bu mu mutluluk?

Sınır çizgini aşmaktır önemli olan şey

Gidelim mi? At adımını ve aş kendini bugün!

***

Ama bize verilen günlerde ne yapmalıyız?

Kusursuzca yaşamayı denemek büyük bir… HAYIR HAYIR

Hazır… DUR!

Baştan sonra gözlemle dünyanın akışını!

Görmezden gel diğer şeyleri ve işte başlıyoruz!

***

Eğer denersem dizginlemeyi kalbimi

Alevlenen de nesi

Elde edilemez veya zoraki şeylerle ilgili

***

Nasıl farklı olabilirim yetişkinlerden…

…nefret duyduğum ve asla affedemeyeceğim

Beni sıkıştırma teşebbüsleri için mi…

…sebebini bile anlayamadığım?

***

Önemi yok ne yaptığımın

Asla gerçek olmayacak şeritle örtülü bir hayalin gerisinde kalacak muhtemelen

Beni tamamen ıslatan kara yağmur yağsa bile gökten ve durmasa da

Müsaade etmeyeceğim asla

Bu kalbimdeki ateşin sönmesine

Benim gururum bu!

***

Başladı akmaya, tahmin edildiği gibi

Toplandı etrafta beklediğimden çok daha fazla arkadaş

Diğer günler ve gelecek hakkında konuştuğumda

Hırslandım ve başladım sert bir kavgaya

***

Aynı yolla sert bir kavgaya nasıl girdiğimizi düşünüyorum…

…sadece 15’imizdeyken

Bastırmak için endişe ve huzursuzluklarımı

Güldün ve dedin “…Biraz bile değişmedin…”

Böylece son verdim kahkahalarla patlamalara

***

Dik başlı olmazsak, bölgemizde böylece durup

Korkunç bir şeye dönüşecek zamanın akışı da

Gururla vurabildiğim kendim, doğru rakibimdir

Ama hâlâ, kaybetmek istemiyorum şu an

Gururum var, kendime kaybetmeyen

***

DUR! Baştan sonra gözlemle dünyanın akışını!

Görmezden gel diğer şeyleri ve işte başlıyoruz!

***

DUR! Baştan sonra gözlemle dünyanın akışını!

Görmezden gel diğer şeyleri ve işte başlıyoruz!

***

Ne yaptığımın önemi yok, gece yapayalnızken

Kendimi anlayamasam da

***

Sen benimleyken ve denerken birbirimizi anlamayı

Güçleneceğim daha da

Umurumda değil bir şeylerin tepetaklak olması ve…

…umurumda değil kötü görünsem de

Umutsuzca deneyeceğim, geleceğimi değiştirmeyi

Ne yaptığım fark etmez, söylesem de…

…kaderimin değişmez olduğunu

Hâlâ kendimi değiştirebilirim ve…

…kanıtlayacağım sana kendimi değiştirebileceğimi

Bu, doğru, gurur, her birinin kendi içinde olan

***

Henüz mahvolma, kalbimdeki ateş

Unutmak istemiyorum henüz göğsümdeki sıcaklığı

Henüz mahvolma kalbimdeki ateş

Hâlâ devam edebilirim, işte buradayım!

***

Ah bebeğim, benim gururum!

-Anka-

Yorum bırakın