Ayanga- Regression -Honkai Impact 3rd OST-

Şarkı: Regression
Sanatçı: Ayanga

Dönüş

Birinin hatıralarında kalamayacak kadar uzun geçmiş..
Birinin satırlarını okuyamayacağı kadar fazla sözcük..
Kalabalığın gelgiti, sular altında bırakıyor dünyayı ve cenneti
Zaman çizgisi boyunca

***

Her gece bir hayali giterir ama gündüz, uyanık tutar beni acımasızca
Bir seçim yapıldığında parçalanacak geriye kalanlar
Savaşta her yaşayan ruh, çabalar kendi güvenli yeri uğruna
Hayat çok uzundur, bir mezarda sonlandırmak için..

***

Yeterli olan sadece bir damla su
Evren tarafından uzayda yutulup kuşatıldı
Geldiği yere dönmek uğruna
Bir amaç uğruna yaşanan bu yıllar sona eriyor
İşte geliyor, kaybolan ve bulunan sahnenin anısı

***

Sahnelerini oynayan karakterler
tek çağrı geldiğinde perdeye dönecekler

***

Her gece bir hayali getirir ama gündüz, uyanık tutar beni acımasızca
Bir seçim yapıldığında parçalanacak geriye kalanlar
Herkes sahiptir, nihai sonucuna liderlik eden bir arzuya..
Hayat çok uzundur, bir mezarda sonlandırmak için..

***

Yeterli olan sadece bir damla su
Hâlâ diliyorum, dünyayı kendi düşüncelerimle sarmalamayı
Bir övgü*
Uzun zamandır durduğum yerden ayrılma vaktim geldi
Bırakıyorum seni çakışan izleri temin etmen için..
Sonlar, ayrıca başlangıçtır

Çeviri: Gölge


Gölgeden Not 1: Övgüden kastı yitip giden birini anmak için söylenen sözler. Bunun tam günümüz türkçede karşılığını bulamadım.

Gölge’den Not 2: Son zamanlarda boş vaktimde birer saat Honkai Impact oynamaya başladım. Genshin de oynadığım için ilgimi çekmişti ama asıl oyuna başlama sebebim kesit hikayeleri oldu. Animasyonları izlerken, OST’lerine vuruldum. Zaten HoyoMix gerçekten müzikte başarılı bir firma. Animasyon-OST uyumu ve hikayeler hoşuma gitti.
Otto karakteri bu oyunda beni etkileyen karakterlerden biri. Karakterin yaptıklarını desteklemiyorum. Çok sevdiğim bir karakter de sayılmaz. Ama bu gerçekten kaliteli bir karakter olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Acımasız karakterlerin bile etkileyici hikâyeleri olabiliyor.
Merak edenler için hikayenin official animasyonunu buraya bırakayım. “Dikkat spoiler içerir!” de diyeyim oynamak isteyen varsa ve spoiler sevmiyorsa izlemesin ^^

Bu şarkın Otto’nun yaşadıklarını ve hislerini anlatıyor bu sebeple hikayeyi bilenlerin kalbini biraz sızlatabilir T-T

YT’de TR altyazılı olarak da var ama çevirmeninden izin almam gerek onu paylaşmak için. Bunun için de ben üşengecim T-T

Yorum bırakın