Kanade-Hase Yuuki (Ishuukan Friends Kapanış Şarkısı)

 

Şarkı: Kanade

Sanatçı: Hase Yuuki/Kaori Fujimia

 

Çevirisi:

Bilet kontrolü sırasında buluştu ellerimiz, her zamanki gürültüde, yeni bir esintiyle

Neşeyle baksam da sana, izledikten sonra gülümseyemiyordum

***

Bir yetişkin olma zamanın gelmiş gibiydi

Hüzünlü şarkılarla kaplandı sanki?

Sonuna kadar ilerletmek isteğim şeyler vardı seninle

Aradım “elveda” kelimesinin yerine geçecek kelimeleri

***

Düşündüm ki yol göstermekti sana ellerimin görevi

Ama artık anladım; günler geride kaldı

Hey, hâlâ yol gösteriyor bize

***

Bir yetişkin olduğunda

Üzerime yığıldı ve beni de değiştirdi

Buradaki gibi bir şarkı varsa

İkimizi bağlayabilen, her zaman, her an…

***

Beklenmedik şekilde, aniden, yankılandı zil sesi

Sabırsızdım, izin verdim elimi bırakmana ve benden ayrılmana

Durdurmak ve kucaklamak istedim seni, sersemce

“Nereye gidiyorsun?” dedi sesim seni kollayarak

***

O günden sonra çıktın karşıma

Her şey farklı göründü:

Sabah, ışık, gözyaşları, şarkı söyleyen bir ses…

Parlaklığı getirdin bana

***

Hakim olamadığım hislerimi sesime ekleyeceğim

Senin şehrine göndererek, uzaklara

Orada böyle bir şarkı bulunabildiyse,

Uzaklarda olsak da, bağlanabildik demektir

-Anka

Not: Şarkının sadece bir ingilizce çevirisini bulabildim. Bu sebeple çeviride hatalar olabilir ^^

Yorum bırakın